Talvitiepäivien seminaari

12.2.2020 - 13.2.2020
Liisa-Maija Thompson, liisa-maija.thompson@tieyhdistys.fi, +358 40 567 4999

Talvitiepäivät on kansainvälinen foorumi, joka kokoaa yhteen teiden kunnossapidon ja liikenteen asiantuntijoita mm. Pohjoismaista, Baltiasta, Keski-euroopasta ja Venäjältä. Kongressi sisältää  ammattilaisnäyttelyn, asiantuntijaseminaarin ja haastavia työnäytöksiä sekä muuta oheisohjelmaa. Tapahtumalla on merkittävä rooli talveen liittyvien liikkumisen ja kunnossapidon haasteiden, parhaiden käytäntöjen ja kokemusten jakamisessa.

Kenelle?
Talvitiepäivien seminaariin  osallistuu asiantuntijoita, viranomaisia, laitteiden ja järjestelmien valmistajia, palveluiden kehittäjiä, tutkijoita, auditoijia, hankintapäätöksen tekijöitä, tuotekehittäjiä, kuntien teknisiä, urakoitsijoita ja konsultteja. Talvitiepäiville osallistuvia yhdistää tarve onnistua tienpitoon ja liikenteeseen liittyvissä tehtävissä talvisissa ja muuttuvissa olosuhteissa. Näyttely kokoaa yhteen tuhansia liikenteen, liiikkumisen ja kunnossapidon ammattilaisia.

Mitä sisältää?
Kansainvälinen seminaari
Ammattilaisnäyttely
Työnäytöksiä
Rinnakkaistapahtumia (Yksityisteiden talvipäivä ja Opiskelijatapahtuma)
Sosiaalista oheisohjelmaa

Osallistuminen voidaan peruuttaa maksutta viimeistään 24.1.2020. Tämän jälkeen peruutettu osallistuminen laskutetaan kokonaisuudessaan.

Jos peruutusta ei tehdä ollenkaan ja osallistuja jättää saapumatta tilaisuuteen, laskutetaan koko osallistumismaksu.

Maksuihin lisätään arvonlisävero.

11.2.2020
Tampereen messukeskus
Talvitiepäivien seminaarin osallistumismaksu (suomalaiset osallistujat, ei jäsen) 580,00 € (+ alv 24%) / Talvitiepäivien seminaarin osallistumismaksu (ulkomaiset osallistujat, ei jäsen) 580,00 € (+ alv 24%)