Väylät & Liikenne 2025

10.9.2025, klo 00.00 - 11.9.2025, klo 00.00
19.3.2025, klo 00.00 - 26.8.2025, klo 00.00
p. 020 780 1000, tapahtumat@tieyhdistys.fi
Väylät & Liikenne kokoaa joka toinen vuosi yhteen liikennesektorin konsultit, asiantuntijat ja päättäjät.  Osallistu, niin tiedät mistä huomenna puhutaan.

Ilmoittautuminen on sitova. Jos estyt, voit lähettää sijaisen puolestasi (ilmoitathan muutoksista tapahtumat@tiyhdistys.fi). Ethän osallistu sairaana tilaisuuteen.
Sallin osallistumistietojeni tallentamisen Suomen
Tieyhdistyksen asiakastietokantaan. Tietojani käytetään kyseessä olevaan tapahtumaan liittyen. Tieto Tieyhdistyksen tapahtumiin osallistumisesta ja osallistujan sähköpostiosoite säilytetään tyypillisesti 4 vuotta (kaksi edellistä tapahtumaa) vastaavien tapahtumien markkinointitarkoituksessa. Muut tiedot osallistujista poistetaan noin kuukausi tapahtumasta.
Tietojen säilyttämisestä lisää rekisteriselosteessa https://www.tieyhdistys.fi/tieyhdistys-ry/saannot/

Suomen Tieyhdistys ry
Sibeliustalo
Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä Paytraililla tai laskutetaan. Valitessasi paperilaskun, laskulle lisätään laskutuskulu 3,47 € (sis 24% alv). Jos haluat laskun kuluitta, valitse verkkolasku tai ilmoita laskutustiedoissa sähköpostiosoitteesi. Maksumuistutus toimitetaan aina paperilaskuna. Paytrail on suomalainen maksulaitos. Voit tulostaa itse kuitin maksutapahtumastasi maksutapahtuman yhteydessä Paytrailista.

Maksupalvelutarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Maksutavat:
Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:
• Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
• Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank
• Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
• Mobiilimaksaminen: MobilePay ja Siirto
Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oy. Paytrain välittää maksun myyjälle.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Suomen Tieyhdistyksellä tai sen tapahtuman hallinnalla ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkomaksamisessa on käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.