Uudet yksiköintisuositukset -verkkoluento

23.1.2024, klo 17.00 - 18.00
21.12.2023, klo 10.17 - 22.1.2024, klo 23.59
Teuvo Taura
Suomen Tieyhdistys järjestää yksityisteiden osakkaille ja vastuuhenkilöille luennon Maanmittauslaitoksen julkaisemista uusista yksiköintisuosituksista. Luennolla saat vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:
  • Miten yksiköiden päivitys kannattaa tehdä?
  • Mitkä ovat olellisemmat muutokset?
  • Miten maatalousliikenne nyt yksiköidään?
Luennoitsijoina toimii Teuvo Taura Suomen Tieyhdistyksestä. Voit jättää ilmoittautumisen yhteydessä ennakkokysymyksen. Myös tilaisuuden aikana on mahdollisuus esittää kysymyksiä chat-kentässä. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 22.1.2024 mennessä. Luento nauhoitetaan ja linkki nauhoitteeseen sekä luentomateriaali lähetetään tilaisuuden jälkeen kaikille ilmoittautuneille.

Tervetuloa!

Lisätietoja:
Teuvo Taura, p. 0400 720 336

Koulutus järjestetään Microsoft Teams -ympäristössä. Vahvistusviesti ja linkki Teamsiin toimitetaan ilmoittamaasi sähköpostiin, kun ilmoittautuminen on tehty onnistuneesti.