Yksityisteiden Talvipäivä 2024

p. 020 780 1000, tapahtumat@tieyhdistys.fi
Yksityisteiden Talvipäivä keskiviikkona 14.2.2024 Jyväskylän Paviljongissa
9.00-9.30 ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.30 Yksityisteiden talvipäivän avaus, Suomen Tieyhdistyksen hallituksen varapj. Mikko Tiirola, MTK ry
 9.40 METKA-rahoitus, Ari Nikkola, Suomen metsäkeskus
10.00 Yksityisteiden avustukset, Erja Vainionpää, Keski-Suomen ELY-keskus
  • miten avustuksia voi hakea jatkossa,
  • puutteet hakemuksissa,
  • millä kriteerein avustuksia jaetaan
10.20 Tärpit yksityisteiden yksiköinneistä, Teuvo Taura, Suomen Tieyhdistys ry
10.40 Ajankohtaispuheenvuoro yksityisteistä aiheena mm y-tunnus tiekunnalle, Simo Takalammi & Teuvo Taura, Suomen Tieyhdistys ry
11.00 Seminaarilounas
Näyttelyyn tutustumista
12.20 Tuoreita oikeustapauksia yksityisteiltä, maaoikeusinsinööri Sakari Haulos
13.00 Koulukyydit yksityisteillä - yksityistien hoidon vaatimukset, Juha Pummila, Keski-Suomen Aluetaksi Oy
13.15 Yksityistien talvikunnossapito ja tiekunnan vastuut, Simo Takalammi, Suomen Tieyhdistys ry
13.30 Tiekunnan vakuutukset, Niko Satto, IF Vahinkovakuutus Oyj
13.45 Tauko ja siirtyminen työnäytösalueelle Lutakonaukiolle
14.00 Työnäytös
15.00 Näyttelyyn tutustuminen
17.00 Näyttely sulkeutuu

Seminaarinhintaan sisältyy aamukahvit ja lounas.

Sallin osallistumistietojeni tallentamisen Suomen
Tieyhdistyksen asiakastietokantaan. Tietojani käytetään kyseessä olevaan tapahtumaan liittyen. Tieto Tieyhdistyksen tapahtumiin osallistumisesta ja osallistujan sähköpostiosoite säilytetään tyypillisesti 4 vuotta (kaksi edellistä tapahtumaa) vastaavien tapahtumien markkinointitarkoituksessa. Muut tiedot osallistujista poistetaan noin kuukausi tapahtumasta.
Tietojen säilyttämisestä lisää rekisteriselosteessa https://www.tieyhdistys.fi/tieyhdistys-ry/saannot/

Suomen Tieyhdistys ry
Paviljonki, Seminaaritila B
MAKSUT
Yksityisteiden Talvipäivä 14.2.2024 103,00 € (sis. alv 24%), Yksityisteiden Talvipäivä 14.2.2024, Jäsen 87,00 € (sis. alv 24%), Yksityisteiden Talvipäivä 14.2.2024, luennoitsija 0,00 € (sis. alv 24%)
Hinnoittelu:
(Hintaan sisältyy näyttely, aamukahvi ja lounas sekä Yksityisteiden Talvipäivä seminaari)

Suomen Tieyhdistyksen jäsenet ja jäsenorganisaation edustajat voivat ilmoittautua jäsenhintaan.

Luennoitsijat voivat osallistua Yksityisteiden Talvipäivään maksutta.

Maksan itse -kohdan kautta voit siirtyä Paytrail-maksamiseen. Siellä voi maksaa verkkopankilla, kortilla tai mobiilimaksulla tai valita laskun. Jos emme voi laskuttaa verkkolaskulla tai sähköpostitse, niin veloitamme paperilaskusta laskutuslisän 2,80 e+alv 24%.

Jos laskun maksaa yritys, täytä huolellisesti maksajan tiedot Eri laskutusosoite / maksaja
-kohdassa. Merkitse Asiakkaan viite -kohtaan esim. kustannuspaikka tai osallistujan/laskun tarkastajan nimi. Huomaathan, että voit kirjoittaa enintään 35 merkkiä /tietokenttä.

Maksaminen ja maksuehdot
Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä Paytraililla tai laskutetaan. Valitessasi paperilaskun, laskulle lisätään laskutuskulu 3,47 € (sis 24% alv). Jos haluat laskun kuluitta, valitse verkkolasku tai ilmoita laskutustiedoissa sähköpostiosoitteesi. Maksumuistutus toimitetaan aina paperilaskuna.
Paytrail on suomalainen maksulaitos.
Maksupalvelutarjoaja. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Maksutavat
Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:
• Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
• Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank
• Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
• Mobiilimaksaminen: MobilePay ja Siirto
Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oy. Paytrain välittää maksun myyjälle.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Suomen Tieyhdistyksellä tai sen tapahtuman hallinnalla ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkomaksamisessa on käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Voit tulostaa itse kuitin maksusuorituksestasi heti maksutapahtuman yhteydessä Paytrailista.