Talvitiepäivät 12.-13.2.2020 Tampereella - Median ilmoittautuminen

12.2.2020, klo 08.30 - 13.2.2020, klo 15.00
23.10.2019, klo 00.00 - 13.2.2020, klo 00.00
toimisto@tieyhdistys.fi, +358 40 592 7641

Talvitiepäivät on kansainvälinen foorumi, joka kokoaa yhteen teiden kunnossapidon ja liikenteen asiantuntijoita mm. Pohjoismaista, Baltiasta, Keski-euroopasta ja Venäjältä. Kongressi sisältää  ammattilaisnäyttelyn, asiantuntijaseminaarin ja haastavia työnäytöksiä sekä muuta oheisohjelmaa. Tapahtumalla on merkittävä rooli talveen liittyvien liikkumisen ja kunnossapidon haasteiden, parhaiden käytäntöjen ja kokemusten jakamisessa.

Kenelle?
Talvitiepäivien seminaariin  osallistuu asiantuntijoita, viranomaisia, laitteiden ja järjestelmien valmistajia, palveluiden kehittäjiä, tutkijoita, auditoijia, hankintapäätöksen tekijöitä, tuotekehittäjiä, kuntien teknisiä, urakoitsijoita ja konsultteja. Talvitiepäiville osallistuvia yhdistää tarve onnistua tienpitoon ja liikenteeseen liittyvissä tehtävissä talvisissa ja muuttuvissa olosuhteissa. Näyttely kokoaa yhteen tuhansia liikenteen, liiikkumisen ja kunnossapidon ammattilaisia.

Mitä sisältää?
Ammattilaisnäyttely
Työnäytöksiä
Rinnakkaistapahtumia (Yksityisteiden talvipäivä ja Opiskelijatapahtuma)