Talvitiepäivät 2024 Seminaari

23.10.2023, klo 00.00 - 12.2.2024, klo 23.59
p. 020 780 1000, tapahtumat@tieyhdistys.fi
Sallin osallistumistietojeni tallentamisen Suomen
Tieyhdistyksen asiakastietokantaan. Tietojani käytetään kyseessä olevaan tapahtumaan liittyen. Tieto Tieyhdistyksen tapahtumiin osallistumisesta ja osallistujan sähköpostiosoite säilytetään tyypillisesti 4 vuotta (kaksi edellistä tapahtumaa) vastaavien tapahtumien markkinointitarkoituksessa. Muut tiedot osallistujista poistetaan noin kuukausi tapahtumasta.
Tietojen säilyttämisestä lisää rekisteriselosteessa https://www.tieyhdistys.fi/tieyhdistys-ry/saannot/

Paviljonki
Hinnoittelu
(Hintaan sisältyy koko seminaarin ohjelma, näyttely, aamukahvix2, lounasx2, ip-kahvi, illallinen)
Perushinta 30.1.2024 saakka:
Talvitiepäivät 2024 seminaari 689 e + alv 24%
Jäsenhinta:
Talvitiepäivät 2024 seminaari, jäsen 596 e + alv 24%
Erityishinta:
Talvitiepäivät 2024 seminaari, erit.ryhmä (opettaja/eläkel./opiskelija.) 300 e + alv 24%
31.1.2024 jälki-ilmoittautuminen 720€+VAT 24%

Suomen Tieyhdistyksen jäsenet ja jäsenorganisaation edustajat voivat ilmoittautua jäsenhintaan.

Luennoitsijat voivat osallistua tapahtumaan maksutta.

Maksan itse -kohdan kautta voit siirtyä Paytrail-maksamiseen. Siellä voi maksaa verkkopankilla, kortilla tai mobiilimaksulla tai valita laskun. Jos emme voi laskuttaa verkkolaskulla tai sähköpostitse, niin veloitamme paperilaskusta laskutuslisän 2,80 e+alv 24%.

Jos laskun maksaa yritys, täytä huolellisesti maksajan tiedot Eri laskutusosoite / maksaja
-kohdassa. Merkitse Asiakkaan viite -kohtaan esim. kustannuspaikka tai osallistujan/laskun tarkastajan nimi. Huomaathan, että voit kirjoittaa enintään 35 merkkiä /tietokenttä.

Maksaminen ja maksuehdot
Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä Paytraililla tai laskutetaan. Valitessasi paperilaskun, laskulle lisätään laskutuskulu 3,47 € (sis 24% alv). Jos haluat laskun kuluitta, valitse verkkolasku tai ilmoita laskutustiedoissa sähköpostiosoitteesi. Maksumuistutus toimitetaan aina paperilaskuna.
Paytrail on suomalainen maksulaitos.
Maksupalvelutarjoaja. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Maksutavat
Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:
• Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
• Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank
• Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
• Mobiilimaksaminen: MobilePay ja Siirto
Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oy. Paytrain välittää maksun myyjälle.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Suomen Tieyhdistyksellä tai sen tapahtuman hallinnalla ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkomaksamisessa on käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Voit tulostaa itse kuitin maksusuorituksestasi heti maksutapahtuman yhteydessä Paytrailista