Alueelliset Yksityistiepäivät 2023 Jyväskylä

1.11.2022, klo 00.00 - 22.2.2023, klo 12.00
Toimisto p. 020 786 1000

Alueelliset Yksityistiepäivät 2023

Tauoilla mahdollisuus saada vastaus yksityistiekysymykseen myös tieisännöitsijöiden Yksityistieklinikalla sekä näyttelyssä mukana olevien yritysten edustajilta.

Ilmoittautuminen on sitova. Jos estyt, voit lähettää sijaisen puolestasi tai voit vaihtaa osallistumisen toiseen kiertueen tilaisuuteen (ilmoitathan muutoksista toimistoon). Ethän osallistu sairaana tilaisuuteen.

Mikäli viranomainen asettaa kokoontumisrajoituksen, joka estää tilaisuuden toteuttamisen, tilaisuus järjestetään verkkoluentoina. Siinä tapauksessa tiedotamme asiasta kotisivullamme sekä suoraan osallistujille.

Lisätietoa toimistosta p. 020 786 1000.

Killerin ravirata, Jyväskylä
Laskuttaja:
Mannerheiminaukio 1
puhelinnumero: 020 786 1000
www.tieyhdistys.fi
Y-tunnus: 0202309-7

Maksettaessa laskulla:
Laskun maksuehto on 14 päivää netto.

Maksukortilla tai verkkopankilla maksettaessa:
Lasku maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Käytössämme on turvallinen Paytrail maksunvälityspalvelu. Paytrail on suomalainen maksulaitos.

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Maksutavat

Kuitti
Voit tulostaa itse kuitin maksutapahtumastasi maksutapahtuman yhteydessä Paytrailista.