Tiepäivien kansainvälinen konferenssi

24.8.2022, klo 09.00 - 25.8.2022, klo 15.30
8.10.2021, klo 00.00 - 22.8.2022, klo 15.30
+358 (0)20 786 1000
Kansainvälinen seminaari tie- ja liikennealan ammattilaisille
24.8.2022 Talvikunnossapito seminaari
25.8.2022 Kunnossapito & Omaisuudenhallinta  seminaari
Voit osallistua seminaariin fyysisesti Tampereelle tai seurata seminaaria etäyhteydellä.

Ilmoittautuminen on sitova. 22.6.2021 jälkeen pidätämme peruutuksesta 60 euron peruutusmaksun. 25.7.2022 alkaen peruuttaminen ei ole mahdollista. Jos estyt osallistumasta, voit lähettää sijaisen puolestasi tai voit seurata tapahtumaa striimin välityksellä/tallenteena.

Ethän osallistu sairaana tilaisuuteen.

Mikäli viranomainen asettaa kokoontumisrajoituksen, joka estää tilaisuuden järjestämisen, osallistumismaksu palautetaan sen suorittaneelle tai osallistujalle tarjotaan mahdollisuutta osallistua etätilaisuuteen.

Lisätietoa toimistosta p. 020 786 1000.

Tampereen Messu- ja Urheilukeskus Tampere Exhibition & Sports Centre
Maksaminen ja maksuehdot
Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä Paytraililla tai laskutetaan. Valitessasi paperilaskun , laskulle lisätään laskutuskulu 3,47 € (sis 24% alv). Jos haluat laskun kuluitta, valitse verkkolasku tai ilmoita laskutustiedoissa sähköpostiosoitteesi. Maksumuistutus toimitetaan aina paperilaskuna. Paytrail on suomalainen maksulaitos.
Maksupalvelutarjoaja. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Maksutavat

Voit tulostaa itse kuitin maksutapahtumastasi maksutapahtuman yhteydessä Paytrailista.