Tiekunnan kokouskäytännöt -video

18.10.2021, klo 17.00 - 31.12.2022, klo 23.59
18.10.2021, klo 12.00 - 31.12.2022, klo 23.59
Simo Takalammi,p. 0400 167 170

Tiekunnan kokous  (45 min)

Tiekunnan kokouskäytännöt videoluento sisältää  seuraavat asiat

• yksityistielain vaatimukset
  • etäkokouksena
  • kokoukseen valmistautuminen
  • kuinka toimia hankalissa tilanteissa
  • kokouksen jälkeen

Luennoitsijana johtaja Simo Takalammi, Suomen Tieyhdistyksestä

Ohjeita videon katsomiseen löydät täältä.

Kurssin hinta  50€, jäsenille 20€. (hinta sis. alv 24%)
Maksutapa: Paytrail (verkkopankki, pankkikortti, MobilePay, PayPal jne.)
Maksuaika: heti (Ilmoittautuminen on sitova siitä hetkestä lähtien, kun asiakas hyväksyy maksutapahtuman ja maksu onnistuu.)

Videoluennolle osallistuminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössä sähköpostiosoite, tietokone, joka kykenee välittämään myös ääntä ja toimiva nettiyhteys. Luento on katsottavssa kuukauden ostopäivästä.
Videoluentojen tilaus- ja toimitusehdot

Videoluento-tapahtumaan ilmoittautuminen on sitova. Hyväksyessäsi maksun videouennolla ei ole etämyynnin 14 vuorokauden kaupan peruuttamisoikeutta, sillä osallistumislinkki luennolle toimitetaan asiakkaalle heti maksun onnistumisen jälkeen tapahtuvan ilmoittautumisen käsittelyn yhteydessä. Digitaalisen sisällön kuluttamisen mahdollistama osallistumislinkki toimitetaan asiakkaalle ennen peruuttamisajan päättymistä.
Koulutus järjestetään videoluentoina, joihin voit tutustua oman aikataulun mukaan.