Miten saamme soratiet kestämään?

30.11.2021, klo 09.00 - 12.00
1.10.2021, klo 00.00 - 19.11.2021, klo 12.00
MIten saamme soratiet kestämään? seminaari 30.11.2021
Kurssin hinta  70€, jäsenille 30€. (hinta sis. alv 24%)
Maksutapa: Paytrail (verkkopankki, pankkikortti, MobilePay, PayPal jne.)/Lasku

Ilmoittautuminen päättyy 29.11.2021

Luentojen jälkeen mahdollisuus lyhyeen keskusteluun

• 9.00  Soratiepäivän avaus ja sorateiden kunnossapito eri vuodenaikoina, yksityistieasiantuntija Teuvo Taura, Suomen Tieyhdistys
  • 9.20 Sorateiden toimintalinjat uudistuvat, asiantuntija, maanteiden kunnossapito Jarkko Pirinen, Väylävirasto
  • 9.40 Kiviaineskokeiluja ja parhaat käytännöt kiviaineksen valinnassa, toimitusjohtaja Anne Valkonen, Via Blanca
  • 10.00 Eroon pintakelirikosta, toimitusjohtaja Anne Valkonen, Via Blanca
  • 10.20 Sorateiden pölynsidonnan onnistumisedellytykset, alustaja ja 4 eri pölynsidonta tuotteen esittely
5 min tauko
  • 10.45 Sorateiden automaattinen kunnon arviointi, erikoistutkija Pirjo Venäläinen, Metsäteho
  • 11.05  Päällystetty tie soratieksi, case tapauksen esittely, työmaapäällikkö Olli-Pekka Kurki, YIT
  • 11.25  Onnistuuko soratien hoito ilman tiekarhua? katumestari Markus Romppanen, Salon kaupunki
  • 11. 45 Loppukeskustelu ja yhteenveto Teuvo Taura Suomen Tieyhdistys
  • 12.00 Tilaisuus päättyy

Seminaariin osallistuminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössä sähköpostiosoite ja toimiva nettiyhteys, Microsoft Edge tai Chrome selain sekä Microsoft TEAMS- linkki . Linkki toimitetaan tilaisuutta edeltävänä päivänä. Tietokoneen tai sen lisälaitteen pitää pystyä välittämään ääntä, jotta luennoitsijan ääni kuuluisi.
Voit osallistua Teams-verkkoluennolle liittymällä kokoukseen ilman Teams tiliä. Tässä ohje luennolle liittymiseen ilman tiliä: https://support.microsoft.com/fi-fi/office/kokoukseen-liittyminen-ilman-teams-tili%C3%A4-c6efc38f-4e03-4e79-b28f-e65a4c039508
Ohje siitä, miten voit hankkia Teams ilmaisversion löytyy täältä: https://www.microsoft.com/fi-fi/microsoft-365/microsoft-teams/free (Jos päädyt lataamaan ilmaisversion, huolehdithan että et jätä latausta viimetippaan. )
Jos sinulla on jo Microsoft Teams –tili voit liittyä suoraan kokoukseen hyödyntäen tiliä.

Verkkoluentojen tilaus- ja toimitusehdot

Etämyynnissä on 14 päivän peruuttamisoikeus, jonka kuluessa kuluttaja voi perua kaupan ilman erityistä syytä. Jos ilmoittautumishetkellä seminaaritapahtumaan on jäljellä aikaa vähemmän kuin 14 vuorokautta osallistumisen peruutus ei ole enää mahdollista. Peruutus- tai muutosasioissa otathan yhteyttä osoitteeseen toimisto@tieyhdistys.fi.
Suomen Tieyhdistys ry
Koulutus järjestetään Microsoft Teams -ympäristössä. Vahvistusviesti osallistujalle ja linkki Teams osallistumisoikeuteen toimitetaan ilmoittamaasi sähköpostiin, kun ilmoittautuminen on tehty onnistuneesti.