Liikenneinfran sosiaalinen kestävyys

26.11.2021, klo 09.00 - 11.45
Liikenneinfran sosiaalinen kestävyys 26.11.2021
Kurssin hinta  70€, jäsenille 30€. (hinta sis. alv 24%)
Maksutapa: Paytrail (verkkopankki, pankkikortti, MobilePay, PayPal jne.)/Lasku

Ilmoittautuminen päättyy 25.11.2021

OHJELMA

Luentojen jälkeen mahdollisuus lyhyeen keskusteluun

• 9.00 Tervetuloa ja tilaisuuden avaus, Liisa-Maija Thompson, Suomen Tieyhdistys
  • 9.05 Johdatus infran sosiaalisen kestävyyden teemaan, johtaja Miimu Airaksinen, SRV
  • 9.25  Tähtiluento: Infran ja liikenteen sosiaalinen kestävyys murroksessa,  Professori Rauno Sairinen, Itä-Suomen Yliopisto
Katsaus liikenteen ja infran laatutekijöihin joilla edistetään sosiaalista kestävyyttä
  • 10.00  Infrahankkeiden viestintä ja vuorovaikutus Väylävirastossa, hankeviestinnän asiantuntija, Jutta Harjunen, Väylävirasto
  • 10.20  Esteettömyys ja saavutettavuus vaikuttavat liikenneinfran sosiaaliseen kestävyyteen,  projektipäällikkö Sakari Somerpalo, Linea Konsultit Oy
  • 10.40 Liikenneturvallisuus osana sosiaalista kestävyyttä, asiantuntija Ida Maasalo, Liikenneturva
  • 11.00 Tieinfra osana elinympäristöä, melun ja päästöjen hallinta edistää sosiaalista kestävyyttä, Arto Kärkkäinen, Uudenmaan ELY
  • 11.20  Keskustelua ja loppuyhteenveto, johtaja Liisa-Maija Thompson, Suomen Tieyhdistys
  • 11.45 Tilaisuus päättyy

Seminaariin osallistuminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössä sähköpostiosoite ja toimiva nettiyhteys, Microsoft Edge tai Chrome selain sekä Microsoft TEAMS- linkki . Linkki toimitetaan tilaisuutta edeltävänä päivänä. Tietokoneen tai sen lisälaitteen pitää pystyä välittämään ääntä, jotta luennoitsijan ääni kuuluisi.
Voit osallistua Teams-verkkoluennolle liittymällä kokoukseen ilman Teams tiliä. Tässä ohje luennolle liittymiseen ilman tiliä: https://support.microsoft.com/fi-fi/office/kokoukseen-liittyminen-ilman-teams-tili%C3%A4-c6efc38f-4e03-4e79-b28f-e65a4c039508
Ohje siitä, miten voit hankkia Teams ilmaisversion löytyy täältä: https://www.microsoft.com/fi-fi/microsoft-365/microsoft-teams/free (Jos päädyt lataamaan ilmaisversion, huolehdithan että et jätä latausta viimetippaan. )
Jos sinulla on jo Microsoft Teams –tili voit liittyä suoraan kokoukseen hyödyntäen tiliä.

Verkkoluentojen tilaus- ja toimitusehdot

Etämyynnissä on 14 päivän peruuttamisoikeus, jonka kuluessa kuluttaja voi perua kaupan ilman erityistä syytä. Jos ilmoittautumishetkellä seminaaritapahtumaan on jäljellä aikaa vähemmän kuin 14 vuorokautta osallistumisen peruutus ei ole enää mahdollista. Peruutus- tai muutosasioissa otathan yhteyttä osoitteeseen toimisto@tieyhdistys.fi.
1.10.2021, klo 00.00 - 25.11.2021, klo 12.00
Koulutus järjestetään Microsoft Teams -ympäristössä. Vahvistusviesti osallistujalle ja linkki Teams osallistumisoikeuteen toimitetaan ilmoittamaasi sähköpostiin, kun ilmoittautuminen on tehty onnistuneesti.
Liikenneinfran sosiaalinen kestävyys webinaari 26.11.2021/Ei jäsen 70,00 € (sis. alv 24%), Liikenneinfran sosiaalinen kestävyys webinaari 26.11.2021, jäsen 30,00 € (sis. alv 24%)