Liikenneinfra & luonnon monimuotoisuus seminaari

19.11.2021, klo 09.00 - 11.45
Liikenneinfra & luonnon monimuotoisuus seminaari 19.11.2021.
Kurssin hinta  70€, jäsenille 30€. (hinta sis. alv 24%)
Maksutapa: Paytrail (verkkopankki, pankkikortti, MobilePay, PayPal jne.)/Lasku

Ilmoittautuminen päättyy 18.11. klo 12.

OHJELMA

Luentojen jälkeen mahdollisuus lyhyeen keskusteluun

• 9.00 Tervetuloa ja tilaisuuden avaus, Liisa-Maija Thompson, Suomen Tieyhdistys
  • 9:05 Maantiet ja luonnon monimuotoisuus, Mitä tulee tavoitella suunnittelussa, rakentamisessa ja kunnossapidossa?  ympäristöasiantuntija Marketta Hyvärinen, Väylävirasto
  • 9:25 Kansallinen pölyttäjästrategia, mitä tarkoittaa tienpidolle?  Ympäristöneuvos Esko Hyvärinen, Ympäristöministeriö
  • 9.45 Miten voin monimuotoistaa katu- ja tieympäristöjä? puheenjohtaja Jere Nieminen, Villi Vyöhyke ry.
  • 10:05 Tienpientareet luonnon monimuotoisuutta tukemassa, ylitarkastaja Iiro Ikonen, Varsinais-Suomen ELY-keskus
  • 10:25 Virtavesien huomioinen tiehankkeissa - ojat, rummut ja sillat, simpukat, kalat ja kompensaatiotarinat virtavesien kunnostushankkeissa, vesiasiantuntija Janne Tolonen, Valonia
  • 10:45 Eroon maantieympäristön vieraslajeista, kaupunkitila ja maisema -ryhmän päällikkö Laura Soosalu, Destia
  • 11:05 Tieympäristöt ja eläinten kulkureitit, asiantuntija, Milla Niemi, Latvasilmu osk
  • 11:25 Loppukeskustelu ja yhteenveto, Liisa-Maija Thompson, Suomen Tieyhdistys
  • 11.45 Tilaisuus päättyy

Seminaariin osallistuminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössä sähköpostiosoite ja toimiva nettiyhteys, Microsoft Edge tai Chrome selain sekä Microsoft TEAMS- linkki . Linkki toimitetaan tilaisuutta edeltävänä päivänä. Tietokoneen tai sen lisälaitteen pitää pystyä välittämään ääntä, jotta luennoitsijan ääni kuuluisi.
Voit osallistua Teams-verkkoluennolle liittymällä kokoukseen ilman Teams tiliä. Tässä ohje luennolle liittymiseen ilman tiliä: https://support.microsoft.com/fi-fi/office/kokoukseen-liittyminen-ilman-teams-tili%C3%A4-c6efc38f-4e03-4e79-b28f-e65a4c039508
Ohje siitä, miten voit hankkia Teams ilmaisversion löytyy täältä: https://www.microsoft.com/fi-fi/microsoft-365/microsoft-teams/free (Jos päädyt lataamaan ilmaisversion, huolehdithan että et jätä latausta viimetippaan. )
Jos sinulla on jo Microsoft Teams –tili voit liittyä suoraan kokoukseen hyödyntäen tiliä.

Verkkoluentojen tilaus- ja toimitusehdot

Etämyynnissä on 14 päivän peruuttamisoikeus, jonka kuluessa kuluttaja voi perua kaupan ilman erityistä syytä. Jos ilmoittautumishetkellä seminaaritapahtumaan on jäljellä aikaa vähemmän kuin 14 vuorokautta osallistumisen peruutus ei ole enää mahdollista. Peruutus- tai muutosasioissa otathan yhteyttä osoitteeseen toimisto@tieyhdistys.fi.
1.10.2021, klo 00.00 - 18.11.2021, klo 12.00
Koulutus järjestetään Microsoft Teams -ympäristössä. Vahvistusviesti osallistujalle ja linkki Teams osallistumisoikeuteen toimitetaan ilmoittamaasi sähköpostiin, kun ilmoittautuminen on tehty onnistuneesti.
Tieinfra & luonnon monimuotoisuus 19.11.2021/Ei jäsen 70,00 € (sis. alv 24%), Tieinfra & luonnonmonimuotoisuus 14.10.2021, jäsen 30,00 € (sis. alv 24%)