Kuljettajien ajotaitokisa

24.8.2022, klo 00.00 - 00.00
Toni Korjus, +358 43 824 4834, toni.korjus@kahva.fi

KILPAILUKUTSU

Kutsumme edustajanne osallistumaan Tiepäivien yhteydessä järjestettävään kuljettajien ajotaitokilpailuun! Kilpailu järjestetään ensimmäistä kertaa.

Tarkoitus on viettää mukava aamupäivä taitoajon merkeissä ja tehdä tunnetuksi tien - ja kadunhoidon ammattilaisten vaativaa tehtäväkenttää ja osaamista. Tiepäivien yhteydessä osallistujat pääsevät tutustumaan myös Tiepäivien muuhun ohjelmaan. Lähettäkää oma edustajanne mukaan kilpailuun ja tulkaa kannustamaan oma kilpailijanne voittoon!

Paikka ja Aika: Ajotaitokisa järjestetään keskiviikkona 24.8.2022  Tampereen Urheilu- ja Messukeskuksen työnäytöskentällä. (Ilmailunkatu 20, Tampere)

Kuka voi osallistua: Kilpailuun voivat osallistua kilpailijat, joilla on jo kokemusta tien- tai kadun hoidosta ja joilla on soveltuva tutkinto ja ajokortti kilpailukoneiden kuljettamiseen. Erityisesti kilpailu on tarkoitettu ammattikuljettajille.

Mistä kilpaillaan: Kilpailussa kilpailija suorittaa taitoa vaativan ajoradan valitsemallaan laitteella. Ajoradan varrella on tehtäviä. Voittajaksi selviytyy kilpailija, joka on suorittanut radan hyväksytysti mahdollisimman vähillä virhepisteillä. Voit tutustua kilpailutehtävään seuraavalla sivulla.

Kilpailusarjat: Kilpailuun voi osallistua kahdessa eri sarjassa: kilpailemalla tienhoitoautolla tai taajaman hoitoon tarkoitetulla koneella.

Ilmoittautuminen: Pyydämme teiltä alustavaa ilmoittautumista mahdollisimman pian, kuitenkin 1.6. mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitsemme seuraavat tiedot: kilpailijan nimi yhteystietoineen, kilpailijan työkokemus, lähettävä taho (yritys/kunta/koulu/organisaatio).

Kilpailun voittaja palkitaan Suomen Tieyhdistyksen lahjoittamalla palkinnolla ja kunniakirjalla.

Lisätietoja: Toni Korjus p.+358 43 824 4834 toni@kahva.fi

1.11.2021, klo 12.00 - 1.6.2022, klo 12.00