Väylät & Liikenne 2021

Tapahtuman kuva
15.3.2021, klo 09.00 - 16.3.2021, klo 16.00
Suomen Tieyhdistyksen toimisto, arkisin klo 8.00-15.00 p.020 786 1000, toimisto@tieyhdistys.fi
Etämyynnissä on 14 päivän peruuttamisoikeus, jonka kuluessa kuluttaja voi perua kaupan ilman erityistä syytä. Jos ilmoittautumishetkellä seminaaritapahtumaan on jäljellä aikaa vähemmän kuin 14 vuorokautta osallistumisen peruutus ei ole enää mahdollista. Peruutus- tai muutosasioissa otathan yhteyttä osoitteeseen toimisto@tieyhdistys.fi.

Tapahtumaan ilmoittautunut henkilö saa tutustua tapahtuman tallenneaineistoihin yhden kuukauden ajan tapahtuman jälkeen, vaikka ei olisi päässyt osallistumaan livetapahtumaan Tampere-talolle tai verkkotapahtumaan 15.-16.3.2020.

Jos olet ilmoittautunut Tampere-talon livetapahtumaan, ja haluat siirtää ilmoittautumisen toisen henkilön nimiin (toinen henkilö osallistuu puolestasi), tulee muutos tehdä viimeistään keskiviikkona 10.3.2021. Jos olet ilmoittautunut Tampere-talon livetapahtumaan, voit halutessasi seurata myös verkkotapahtumaa. Verkko-osallistumista ei voi siirtää toisen osallistujan nimiin.

Jos Live-tapahtuma Tampere-talossa joudutaan peruuttamaan, ilmoittautuminen muuttuu osallistumiseksi verkkotapahtumaan. Osallistumista ei voi peruuttaa veloituksetta tästä muutoksesta johtuen.

3.11.2020, klo 00.00 - 12.3.2021, klo 12.00
LIVE tapahtuma Tampere-talossa ja Verkkotapahtuma ProspectumLIVE-alustalla
Väylät & Liikenne 2021 verkkotapahtuma Early bird 300,00 € (+ alv 24%), Väylät & Liikenne 2021 verkkotapahtuma, opiskelijahinta 80,00 € (+ alv 24%)
Väylät & Liikenne 2021 Tampere-talossa, jäsenhinta 600,00 € (+ alv 24%), Väylät & Liikenne 2021 Tampere-talossa 700,00 € (+ alv 24%), Väylät & Liikenne 2021 Tampere-talossa, luennoitsija 300,00 € (+ alv 24%)
Voit maksaa osallistumismaksun ilmoittautumisen yhteydessä luottokortilla/verkkopankilla (Paytrail) tai osallistumismaksu voidaan laskuttaa. Suosittelemme korttimaksua.

Maksupalvelutarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:
• Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
• Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank
• Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
• Mobiilimaksaminen: MobilePay ja Siirto
Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oy. Paytrain välittää maksun myyjälle.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Suomen Tieyhdistyksellä tai sen tapahtuman hallinnalla ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkomaksamisessa on käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Kuitti
Voit tulostaa itse kuitin maksutapahtumastasi maksutapahtuman yhteydessä Paytrailista.

Laskuttaja:
Laskutus tapahtuu viikon sisällä ilmoittautumisen jälkeen. Laskua koskevat tiedustelut: toimisto@tieyhdistys.fi tai puhelimitse 020 786 1000. Jos haluat laskun vuoden 2020 puolella niin teethän ilmoittautumisen 29.12.2020 mennessä.
Suomen Tieyhdistys ry, y-tunnus: 0202309-7
Sentnerikuja 2