Tulin valituksi hoitokuntaan, mitä nyt? verkkoluento

23.9.2020, 17.00 - 18.00
Simo Takalammi, p. 0400 167 170

Tulin valituksi hoitokuntaan, mitä nyt? -verkkoluento 23.9.2020 klo 17-18. (verkkoluennon kesto n. 45-60 min)

Kurssin hinta  50€, jäsenille 40€. (hinta sis. alv 24%)
Maksutapa: Paytrail (verkkopankki, pankkikortti, MobilePay, PayPal jne.)
Maksuaika: heti (Ilmoittautuminen on sitova siitä hetkestä lähtien, kun asiakas hyväksyy maksutapahtuman ja maksu onnistuu.)

Ilmoittautuminen avautuu 6.8.2020.

Koulutus vastaa seuraaviin kysymyksiin:

• Voiko maallikkona selvitä?
  • Tiekunta, hoitokunta, toimitsijamies – mitä ihmettä?
  • Valta ja vastuu – voinko joutua henkilökohtaiseen vastuuseen?
  • Apua tehtävän hoitamiseen?
  • Tiekunnan vuosikello auttaa.
Kouluttajana johtaja Simo Takalammi, OTM, Suomen Tieyhdistys  ry
Luento nauhoitetaan, ja nauhoite jaetaan kurssille osallistuneille.

Verkkoluennolle osallistuminen edellyttää, että asiakkaalla on käytössä sähköpostiosoite, tietokone ja toimiva nettiyhteys, sekä Microsoft Teams linkki verkkoluennolle (Linkki toimitetaan maksun vahvistamisen jälkeen). Tietokoneesi tai sen lisälaitteen tulee pystyä välittämään ääntä, jotta luennoitsijan ääni kuuluu.

Voit osallistua Teams-verkkoluennolle liittymällä kokoukseen ilman Teams tiliä. Tässä ohje luennolle liittymiseen ilman tiliä: https://support.microsoft.com/fi-fi/office/kokoukseen-liittyminen-ilman-teams-tili%C3%A4-c6efc38f-4e03-4e79-b28f-e65a4c039508

Ohje siitä, miten voit hankkia Teams ilmaisversion löytyy täältä: https://www.microsoft.com/fi-fi/microsoft-365/microsoft-teams/free (Jos päädyt lataamaan ilmaisversion, huolehdithan että et jätä latausta viimetippaan. )

Jos sinulla on jo Microsoft Teams –tili voit liittyä suoraan kokoukseen hyödyntäen tiliä.

Verkkoluentojen tilaus- ja toimitusehdot

Verkkoluento-tapahtumaan ilmoittautuminen on sitova. Hyväksyessäsi maksun verkkoluennolla ei ole etämyynnin 14 vuorokauden kaupan peruuttamisoikeutta, sillä osallistumislinkki luennolle toimitetaan asiakkaalle heti maksun onnistumisen jälkeen tapahtuvan ilmoittautumisen käsittelyn yhteydessä. Digitaalisen sisällön kuluttamisen mahdollistama osallistumislinkki toimitetaan asiakkaalle ennen peruuttamisajan päättymistä.
21.9.2020, 23.59
Koulutus järjestetään Microsoft Teams -ympäristössä. Vahvistusviesti osallistujalle ja linkki Teams osallistumisoikeuteen toimitetaan ilmoittamaasi sähköpostiin kun maksu on hyväksytty ja ilmoittautuminen on käsitelty.